Advertisements
 
 

Το Κρητικό κρασί…και ταινία

Ο κρατικός τηλεοπτικός σταθμός της Κίνας (CCTV) , που απαριθμεί πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια Κινέζους τηλεθεατές βρίσκεται στην Ελλάδα από τις 3 Ιουλίου και θα παραμείνει έως τις 25 Ιουλίου με σκοπό να αποτυπώσει σε ένα ντοκιμαντέρ το Ελληνικό κρασί μέσα από τρεις θεματικές ενότητες, «Οίνος και Διόνυσος/Ελληνικός Πολιτισμός», «Ιστορία και Αναγέννηση της Ελληνικής Οινοπαραγωγής», «Κρασί και Τέχνη/Καθημερινός Βίος».
Το τηλεοπτικό συνεργείο πραγματοποιεί γυρίσματα σε ολόκληρη την Ελλάδα, καταγράφοντας αμπελώνες, οινοποιεία, αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία, περιοχές φυσικού κάλλους και χώρους εστίασης.

Το τηλεοπτικό συνεργείο από το δημοσιογραφικό οργανισμό Shangbao/China Business Herald και το CCTV μαζί με μέλη της Ε.Δ.Ο.Α.Ο. βρίσκονται στο Ηράκλειο από χτες Δευτέρα 21 Ιουλίου, μιας και η Κρήτη αποτελεί την τελευταία στάση αυτού του ταξιδιού. Η αποστολή ξεκίνησε από την Θεσσαλονίκη στις 3 Ιουλίου και αφού πέρασε από Επανωμή Δράμας, Νάουσα, Ραψάνη, Μετέωρα, Νεμέα, Μαντινεία, Αρχαία Ολυμπία, Μυκήνες, Αθήνα, Σάμο και Σαντορίνη, κατέληξε στο νησί μας.

winebees_κρητικό κρασί&ταινία

Το πρωί της Τρίτης ξεκίνησαν τα γυρίσματα από τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού, συνέχισαν στο Βαθύπετρο Αρχανών, όπου εκεί βρίσκεται ένα από τα αρχαιότερα πατητήρια παγκοσμίως και μετά από μία μικρή περιήγηση στο κέντρο της πόλης του Ηρακλείου κατέληξαν στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου. Το βράδυ της Τρίτης η αποστολή βρέθηκε στις Δαφνές, καλεσμένη του «Wines of Crete», όπου εκεί ένα γλέντι είχε στηθεί και το σύνολο της αποστολής γλέντησε πραγματικά με την ψυχή του. Και επειδή το τερπνό μετά του ωφελίμου, ο πρόεδρος του δικτύου οινοποιών Κρήτης έδωσε και μία συνέντευξη στο τηλεοπτικό συνεργείο για τον κρητικό αμπελώνα και το κρητικό επώνυμο κρασί και η οποία θα συμπεριληφθεί στο ντοκιμαντέρ. Το πρωί της Τετάρτης θα αναχωρήσει για Χανιά για γυρίσματα στην εκεί περιοχή.

«Ο στόχος των οινοποιών είναι οι εξαγωγές και η ΕΔΟΑΟ με κύριο στόχο την προώθηση του ελληνικού κρασιού στο εξωτερικό, οργανώνει και υλοποιεί δράσεις για την επίτευξη αυτού του σκοπού. Η συγκεκριμένη δράση ξεκίνησε από πρωτοβουλία του γενικού πρόξενου της Ελλάδας στη Σαγκάη και σκοπός είναι η δημιουργία και η προβολή του ελληνικού κρασιού στην Κίνα», δήλωσε η Διευθύντρια της Ε.Δ.Ο.Α.Ο (Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου) κα Μαρία Τριανταφύλλου.

Σε ερώτησή μας, πόσο πολύ έχουν βοηθήσει τα social media στην προβολή του επώνυμου ελληνικού κρασιού, η υπεύθυνη των social media για το «News Wines of Greece» κα Άννα Άγα δήλωσε: «Η προσπάθεια προβολής του επώνυμου ελληνικού κρασιού μέσα από τα social media είναι πολύ σημαντική και έχει πλέον δημιουργηθεί μία βάση πάνω στην οποία μπορούν να στηριχτούν και τα οινοποιεία για να ενεργοποιηθούν στο χώρο των social media. Η εξωστρέφεια και η άμεση επικοινωνία που επιτυγχάνεται μέσα από τη χρήση των συγκεκριμένων καναλιών αποτελούν χρήσιμα εργαλεία για να αναπτυχθεί ένας εποικοδομητικός διάλογος ανάμεσα στα οινοποιεία, στους opinion makers, τους winebloggers και σημαντικές οινικές προσωπικότητες σε όλο τον κόσμο. Είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρο το γεγονός ότι ολοένα και περισσότερα οινοποιεία υιοθετούν αυτόν τον τρόπο προβολής και προώθησης».

Στόχος της δράσης, είναι η προβολή και προώθηση του διεθνούς brand του ελληνικού κρασιού «New Wines of Greece», στην αναδυόμενη αγορά της Κίνας, συνδέοντας το με τον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό, τη γαστρονομία, τις φυσικές ομορφιές της χώρας μας και το σύγχρονο τρόπο ζωής. Το πολιτιστικό υπόβαθρο αποτελεί ισχυρό δεσμό ανάμεσα στις δύο χώρες και η ανάδειξη της Ελλάδας ως αφετηρίας του παγκόσμιου οινικού πολιτισμού, είναι πρωταρχικής σημασίας για την καθιέρωση του Ελληνικού κρασιού στη Κινέζικη αγορά. 

Το project πραγματοποιείται σε άμεση συνεργασία με το Ελληνικό προξενείο στη Σαγκάη και η Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου (Ε.Δ.Ο.Α.Ο.) που έχει αναλάβει πλήρως τoν συντονισμό του προγράμματος και την κάλυψη των μετακινήσεων και της διαμονής του group στην Ελλάδα, μέσω πόρων που προέρχονται από την Κ.Ο.Α. Οίνου. Από ελληνικής πλευράς, project manager έχει οριστεί ο κύριος Στάθης Σάλτας AIWS, σκηνοθέτης, παραγωγός και γνώστης του ελληνικού αμπελώνα.

Πηγή: prismanews.gr

Ρεπορτάζ: Μαρία Γιαμπουλάκη

Advertisements

~ από Εvangelia Sotiropoulou στο Ιουλίου 24, 2014.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: