Advertisements
 
 

1o Διεθνές Συνέδριο για τον Οινικό Τουρισμό

winecongress5

Το 1ο Διεθνές Συνέδριο για τον Οινικό Τουρισμό θα φιλοξενήσει η Σαντορίνη στις 14-16 Οκτωβρίου 2016. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Συνεδριακό Κέντρο Πέτρος Μ. Νομικός, στο Φηροστεφάνι και οργανώνεται με την επιστημονική συνεργασία του Πανεπιστημίου Αιγαίου και του University of South Australia. Το συνέδριο έχει ήδη τεθεί υπό την αιγίδα:

– του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)
– της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ)
– του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου (ΣΕΟ)
– της Κεντρικής Συνεταιριστικής Ένωσης Αμπελοοινικών Προϊόντων (ΚΕΟΣΟΕ) και
– του Δήμου Θήρας.

Πρόεδροι του συνεδρίου είναι οι κ.κ. Πάρις Τσάρτας, καθηγητής Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου και Γιάννης Βογιατζής, Πρόεδρος της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου.

winecongress1

To συνέδριο εντάσσεται στη σειρά συνεδρίων IMIC, που διεξάγονται σε ετήσια βάση από το 2004, με πρωτοβουλία της «Ηλιότοπος Συνέδρια» και φιλοδοξεί αφενός να παρέχει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να ενημερωθούν σε σχέση με μια σειρά από ζητήματα που σχετίζονται με την οινοτουριστική ανάπτυξη, και αφετέρου να προάγει το διάλογο και την ανταλλαγή καλών πρακτικών μεταξύ επιστημόνων, επαγγελματιών και φορέων πολιτικής.

Αναλυτικές πληροφορίες για τα θέματα, τις δυνατότητες διαφήμισης και προβολής, την εγγραφή στο συνέδριο υπάρχουν στη σελίδα http://imic2016.conferences.gr.

Για τον Οινοτουρισμό

H σημερινή πραγματικότητα στον τουρισμό θέτει νέες προτεραιότητες στην αναπτυξιακή ατζέντα των προορισμών, και επιτείνει την αναγκαιότητα για στροφή σε περισσότερο εναλλακτικά πρότυπα, τα οποία καλούνται να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις των σύγχρονων τουριστών, με έμφαση στην εμπειρία. Μεταξύ των διαφόρων μορφών Τουρισμού Ειδικών Ενδιαφερόντων που αναπτύχθηκαν σε αυτό το πλαίσιο, ο οινοτουρισμός συνιστά ταυτόχρονα:

Μορφή τουριστικής συμπεριφοράς, η οποία εκδηλώνεται μέσα από την επίσκεψη σε αμπελώνες, οινοποιεία, οινικά φεστιβάλ ή εκθέσεις οίνου, με τη γευσιγνωσία και τη γνωριμία με τα κύρια χαρακτηριστικά του προορισμού να συνιστούν τα πρωταρχικά κίνητρα για τους συμμετέχοντες.

Ευκαιρία marketing, η οποία επιτρέπει στους οινοποιούς, αφενός, να αναπτύξουν κανάλια άμεσης επικοινωνίας με τον τελικό καταναλωτή και, αφετέρου, να επιτύχουν πωλήσεις των προϊόντων τους στο χώρο της επιχείρησης.

Στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης: Η άρρηκτη σύνδεση του αμπελοοοινικού προϊόντος με το τοπίο και τον πολιτισμό μιας περιοχής παρέχει τις προϋποθέσεις για τη συγκρότηση ενός πλέγματος τουριστικών δραστηριοτήτων, τα οφέλη των οποίων δεν αφορούν μόνο στα οινοποιεία.

Aπό τη δεκαετία του 1990, ο οινοτουρισμός έχει αρχίσει να προσελκύει και το ενδιαφέρον της ακαδημαϊκής κοινότητας, ως πεδίο διεπιστημονικής μελέτης και συνεργασίας. Σε αυτό το πλαίσιο, στόχος του Συνεδρίου IMIC 2016 είναι η καταγραφή των σύγχρονων ερευνητικών τάσεων σε διεθνές επίπεδο, η οποία θα επιτρέψει την ανάπτυξη νέων ιδεών και την ανταλλαγή καλών πρακτικών.

Advertisements

~ από Εvangelia Sotiropoulou στο Ιουλίου 26, 2016.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: